perjantai 24. huhtikuuta 2009

On siis Kevät, kuljen Hakaniemen rantaa....

... istuin tänään pitkästä aikaa raitiovaunussa ja vain katselin ihmisvirtaa. Vaikka rakastan maaseutua, hiljaisuutta ja luontoa, niin keväisin kaupunkielämä tekee terää ja herättää eloon. Katukuvassa vilkkuu mitä upeampia muotiluomuksia, terassit heräävät eloon ja kukkakauppojen ovenpieliin ovat ilmestyneet upeat orvokit. Viereisessä penkissä kuuluu mitä mielenkiintoisempi tarina: keitähän nuokin ovat - mitä tekevät, missä asuvat? Huomaan katselevani ihan eri tavalla ihmisiä ja erityisesti ihmisten töitä, ammatteja ja työympäristöjä.Kaikin puolin elämä on energisempää ja toiveikkaampaa huhtikuun aurinkoisina päivinä!

Tällä viikolla olen tavannut kasapäin mielenkiintoisia ihmisiä ja mielessäni suunnitellut tulevia vappujuhlia. Kaiken kukkuraksi tänään on SE päivä, kun minusta tuli valmis. Olo on ylpeä ja helpottunut. Opiskelu oli oikea ratkaisu ja avasi ihan uusia mahdollisuuksia.

Vaikkei uumani ole juurikaan kaventunut, olo on silti älyttömän kevyt ja kepeä. Kunpa tällainen kevätmieli välittyisi kaikille ja säilyisi piiiitkäään.....

3 kommenttia:

  1. Tosi paljon onnea valmistuneelle! Kiva nähdä teidän koko porukka sunnuntaina.- U

    VastaaPoista
  2. Onnea muru! Viikon päästä juhlitaan!

    Mirre

    VastaaPoista