keskiviikko 24. maaliskuuta 2010
Pientä pintaremonttia...
No nyt alkaa tapetointihommat olla viittä vaille valmiina. Alakerran kammariin tuli Lumme-tapettia. Valoisuutta tuli ihanasti lisää ja pidän kovasti hempeästä luukista!
Tikkurista lahjatavaraliikkeestä löysin tämän suloisen ruusukellon.
Tämä ei ole lainkaan nykyinen tilanne. Siniharmaa vanha sohvanretku päätyi poikien huoneeseen ja tänne tuotiin yksi sänky vierasvaraksi. Ikean kaapisto löysi paikkansa eteisestä ja tänne ostettiin kaunis kaunis Nikka-lipasto.
Neidin valtakunta sai myös vaalenapunaisen ulkoasun Maaria Wirkkalan enkelitapetista. Lopputulos on hyvin hyvin sievä ja suloinen...
Veljesten huoneessa kahdella seinällä on ryhdikästä Kustavilaista raitaa... Kelpaa siinä sitten koululäksyjä puuhastella!
Ja lastenhuoneiden väliseinäkin valmistui! Tuohon seinässä olevaan reikään on tarkoitus lähiaikoina laittaa vielä ovi, mutta päätimme nyt alkuun pitää aukon aukinaisena, niin pikkuisella Neidollamme olisi turvallisempi olo, kun on tottunut tähän saakka olemaan poikien kanssa samassa huoneessa. Pöllö-tapetista tuli mainio! Aivan upea tunnelma. Voisin tuijotella Pöllöjen viisaita silmiä niin pitkään...
Ja tässäpä näkyy Veljesten uusi kerrossänky. Ostospaikkana Nikka. Sänky on tukeva ja kaunis, eikä ollut hinnallakaan pilattu! Neiti sai samanlaisen ilman kakkoskerrosta :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kaunista olkkarissa ja lasten huoneessa hyväntuulista :)
VastaaPoista