Kulunut kuukausi ei ollut kulunut. Ehei - vaan täynnä huikeita tapahtumia. Pieniä, isoja sattumuksia, tärkeitä hetkiä.
Yksi parhaimmista oli eilinen: äitienpäivä! niin mielettömän ylpeänä omista pienistä tepsuttajistani, kullannupuistani, tähtisilmistäni, nukkaposkistani, murumurmeleistani. Voiko ollakaan ihanampaa - Äidin sydän on pakahtumaisillaan onnesta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti