maanantai 10. toukokuuta 2010

yksi pikku juttu...

Muistaakseni sohvamyyjä sanoi, että sohvat eivät ole sitten lasten pomppulinnoja. Taisi mennä kuuroille korville, eihän pirpanoiden iloa voi estää :)
Joka Lyylin vapaa tyyli...

Kulunut kuukausi ei ollut kulunut. Ehei - vaan täynnä huikeita tapahtumia. Pieniä, isoja sattumuksia, tärkeitä hetkiä.
Yksi parhaimmista oli eilinen: äitienpäivä! niin mielettömän ylpeänä omista pienistä tepsuttajistani, kullannupuistani, tähtisilmistäni, nukkaposkistani, murumurmeleistani. Voiko ollakaan ihanampaa - Äidin sydän on pakahtumaisillaan onnesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti