maanantai 9. helmikuuta 2009

Pakkasakka

Inhoan palelemista yli kaiken. Jos aamulla en pukeudu riittävän lämpimästi ja saan hetken viimaa, hytistelen ja tärisytän koko illan. Kylmyys on inhottava olotila, johon useimmiten kyllä auttaa se yksinkertaisuus, että pukeutuu paksummin.
Nyt tähän vapinaan on yhdistetty päänsärky ja lihaskivut, joten voi olla varma, että orastelee tautia. Mokomakin. Juuri, kun pääsin hyvään vauhtiin TET-jaksoni kanssa, niin sitten näin.
Nyt on takka lämpiämässä, villasukka kurkussa ja teevesi kiehumassa.

Päiväni piristykseksi olen katsellut joulukuvia. Tämä yksi otos on ylitse muiden: kuva kuin suoraan kirjasta "Pekka ja Susi".


Jotain hyvää tästäkin kotipäivästä, nimittäin päättötyö on loppusilausta vaille valmis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti