Nyt tähän vapinaan on yhdistetty päänsärky ja lihaskivut, joten voi olla varma, että orastelee tautia. Mokomakin. Juuri, kun pääsin hyvään vauhtiin TET-jaksoni kanssa, niin sitten näin.
Nyt on takka lämpiämässä, villasukka kurkussa ja teevesi kiehumassa.
Päiväni piristykseksi olen katsellut joulukuvia. Tämä yksi otos on ylitse muiden: kuva kuin suoraan kirjasta "Pekka ja Susi".
Jotain hyvää tästäkin kotipäivästä, nimittäin päättötyö on loppusilausta vaille valmis!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti