tiistai 10. helmikuuta 2009

Sairaspäivän pieni ilo....


... on se, kun rakkaat ystävät käyvät kylässä
... on se, kun huomaa särkylääkkeen todella auttavan
... on se, kun saa loikoilla lasten kanssa sohvalla lukemassa Grimmin satuja
... on se, kun saa valokuvata

Valokuvauksesta puheenollen alan pikkuhiljaa päästä sinuiksi kameran eri toimintojen kanssa. Nyt löysin kohdan, jossa automaattisalaman saa kytkettyä pois. Huomaan kyllä haaveilevani entistä laadukkaammasta kamerasta, sellaisista joita vilisee muotibloggajien otoksissa vähän väliä. Mutta nyt saatte nautiskella muutamista sisustuskuvista. Vielä kun, joku kertoisi, kuinka näihin blogin kuviin saisi hienoja reunuksia ja muita upeita elementtejä, niin olisin tosi onnellinen.



Jouluiset tonttuverhot vaihtuivat tähän pitsiunelmaan...


Tässä lasten pehmoaarteita ja Herra Mieheltä saatu enkelisoittorasia.



Ylläoleva khvikuppiastiasto oli eilinen löytöni kirpparilta. Suloinen astiasto viidelle, kaunis kermakko ja sokerikko ja hinta huimat 2e.

Suloista päivää kaikille!

1 kommentti:

  1. Yritin äsken pikaisesti löytää linkkiä sinne, mistä Polaroid-ohjelman sai ladattua, mutta eipä löytynyt. Mutta googlettele Polaroid-hakusanalla, eiköhän se sieltä löydy!

    Samettihousuhiiri :D Se näyttää rajulta kun vetää housut kainaloihin ja korvat takaviistoon. Myös Mauri näyttää rajulta, vaikkei mitään edellisistä toimenpiteistä olekaan suoritettu.

    Mir

    VastaaPoista