Koko viikko on sairasteltu, koko leijonalauma. Sairaille lapsille parhaimmat hoitajat ovat ehdottomasti omat vanhemmat, mutta päätimme kokeilla tilanteen vaatiessa työnantajan tarjoamaa lastenhoitopalvelua kolmen ensimmäisen ja pahimman sairaspäivän jälkeen.
Vähän kyllä jänskätti minkälaisen nuoren tytön hupakon lastenhoitofirma lähettäisi hoitamaan Villikkojamme, mutta onneksemme täti oli tomera ja kokenut konkari. Ja lapset nauttivat - kerrankin jollain oli aikaa vain heille. Sillä tädin ei tarvinnut laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, imuroida eikä hoitaa puutarhaa. Vaan lapset saivat kuulla satuja, maalata vesiväreillä, muovailla, pelailla muistipeliä ja katsella tädin viekussa Pekka Töpöhäntää.
Kyllä oli aamulla ihana herätä töihin, kun ei tarvinnut kellon kanssa käydä kilpaa ehtisikö pakkaamaan aamuäreät känkkäränkät päiväkotiin ja sitten vielä junaan. Lapset saivat jäädä nukkumaan kaikessa rauhassa ja sain juoda aamukahvin kotona. Pitäisiköhän harkita au-pairin palkkaamista vakituisesti?
Hyvä idea! ;)
VastaaPoistaMulla olis sulle ehdokaskin jo valmiina. ;D Just eilen juteltiin ystävän kanssa hänen siskostaan Keniassa.Pitäisi olla kutsuja perhe/työpaikka Suomeen. Esim asuminen+ruoka+200e kk
Ajattele ei tarttisi siivotakkaan ;)