Tapahtui Silja Galaxylla Naisten WC:ssä Ossin ja Eeron kanssa.
E: "Äitiiii - ei me voia tulla naisten vessaan!"
Ä: "Kyllä tänne voi Pienet Pojat tulla, ihan hyvin. Mutta isot miähet ei saa tulla naisten vessaan."
O: "Nii-ii. Miähet ei voi tulla. Mutta me ollaanki poikamiähiä ja poikamiähet saa tulla naisten vessaan!!"
Ä: "Jep-jep."
Lorottavat pönttöön samanaikaisesti.
E:" Kato Ossi, mä osuin sun pissaan."
O: " Hihhii - täysosuma!"
Ossi ja Eero läpsäyttävät käsiään yhteen kuin suurenkin voiton jälkeen.
Olen äimästynyt jälleen kerran siitä, miten täydellisesti kaksosten kemiat voivatkaan sopia yhteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti