Ullatus (niinkuin pojat sanovat) oli siksi suurtakin suurempi - kun joku kaunosielu oli jättänyt pussillisen valtaisan kokoisia valkeita kuulaita ulko-ovemme eteen.
Epäilykseni kohdistui tietenkin Äitiin, sillä hänen tapoihinsa kuuluu yllättää jos jonkinmoisilla yllätyksillä: milloin oven takana odottaa vadelmia, milloin luumuja ja nyt viimeksi lampaankääpiä, joista saimme tehdä maan maukkaita pihvejä. Äiti kieltäytyi kuitenkin kunniasta - joten nyt salaperäinen omppuyllättäjä ilmoittautukoon!
Epäilykseni kohdistuvat kahteen paikkaan:
a) Tammenrantaan
b) Naapuruston Maajussiin
Oli lahjoittaja ken hyvänsä - niin kiitos! Omat kymmenen omenapuumme raakiletta jättivät sadon tältä vuodelta kokonaan väliin...
Iloista Omppusyksyä kaikille!
Mulla tuli heti mieleen PAKUMIES! :D
VastaaPoistaoi, olen hihitellyt sille postaukselle monesti mielessäni!
Kivaa viikkoa!
Joo,toi oli hyvä!!Ihan varmasti pakumies.Mäkin oon hihitellyt sille.
VastaaPoistaKivoja juttuja blogissasi,löysin tämän hiljattain ja muutamia juttuja olen lukenut.
Hehhee, itselleni kyseinen vaihtoehto ei edes tullut mieleeni :-) Miiuskalle tervetuloa!
VastaaPoistaTuommoiset yllätykset on kivoja, ja vielä kivempaa arvuutella...;)
VastaaPoistaMukavaa viiikonloppua!:)