Olen oppinut säästäväiseksi, harkitsevaiseksi ja ekologiseksi ostoksissani. Pikkuhiljaa kasvanut vaate- ja kenkäkokoelmani on kasvanut uniikeilla kirppislöydöillä ja muutama tuunattu huonekalukin kierrätyskeskuksesta on löytänyt kodin seiniemme sisältä. Hamstraan aina alennusmyyntejä, en millään tohtisi maksaa tavarasta täyttä hintaa. Olen myös kova tinkimään.
Niinpä olikin kerrassaan outo tunne, kun pääsin huonekalukauppaan sievoisen budjetin kanssa :-)
Ostin hyvällä omalla tunnolla muutaman vuoden ajan himoitsemani taulun, vaikka se maksoikin maltaita. Taulu tuo mieleeni rakkaan Rocky-heppani!

Ostin myös ihanan pehmeän
olohuoneen maton, komiaakin komiamman kristallilasisen kynttelikön sekä ah -niin kauniin sohvakaluston. Olen niin innoissani uudesta sisustuksesta, että maltan tuskin odottaa sohvakaluston saapumista parin viikon kuluttua.
Vähän jännitän, mitä Herra Mies tuumaa. "Älä sit osta mitään ihan vaaleeta" sanoi hän ostosreissulle lähtiessäni. Taisi nimittäin tulla valittua melko vaalea sävy, joskaan ei ihan valkoinen.
Katso tästä!Hulppeista ostoksista jäi kuitenkin hyvä mieli. Sain kaikki ostokseni mukavaan osta kolme - maksa kaksi - hintaan ja sohvastakin ihan kelpoalennuksen.

Vanha Amarillo-kalusto sai kodin alakerran lastenleikkihuoneesta. Vieressä komeilee Herra Miehen kunnostama kirppistuoli.

Nyt kelpaa köllötellä ja loikoilla tässäkin huoneessa!
Kaunista, kaunista! Ihanaa kun olet päässyt sisustamaan, lähetä ihmeessa kuva sohvista, kun ne saapuvat somistamaan taloanne. Meillä on toivottu vihdoin viimein tuliaisflunssasta ja eiköhän viimein päästä normaaliin päiväjärjestykseen. - U
VastaaPoista