lauantai 17. lokakuuta 2009

Ihanat Äidin Pikku-Apulaiset

Voi näitä innokkaita ihmislapsia!
On hommia, joihin täydellä innolla tarttuvat ja hommia - joihin on maaniteltava kyseenalaista kasvatuskuviota käyttäen: kiristys - uhkailu - lahjonta. (Kuten pikkulegojen kerääminen ja muutenkin lelujen siivoaminen.)

Ikkunanpesu on yksi Poikien lempipuuhista ja mikäs sen mieluisampaa!

Oi katsokaa! Kotimme kiiltää!!
Kiitos Ihanaiset!

1 kommentti:

  1. Eikä näjy raitoja ikkunoissa :)

    Mukava nähdä kuvia teiltä sisältä. Kaunista!

    VastaaPoista