Reissulla tapasimme muutaman hauskan ukon:
sunnuntai 24. tammikuuta 2010
Perhe Henttuset ekaa kertaa lumilomalla
Olihan mukavaa viettää yksi viikonvaihde lumilomalla Meri-Teijon valkeissa maisemissa. Kyseessä oli ennenkaikkea elämys, sillä emmepä juuri ole reissanneet viime vuosina (yhtä Pohjanmaan reissua ja muutamaa Tukholman matkaa) lukuunottamatta. Joten kiitos ja kunnia reippaille matkanjärjestäjille ;)
Reissulla tapasimme muutaman hauskan ukon:
Tämä oli minun voittajasuosikkini, persoonallisten kasvonpiirteiden johdosta: mikä lie lumenveistoskisa oli käynnissä!
Pojat pääsivät kokeilemaan laskettelua elämänsä ensimmäistä kertaa. Kova oli into ja ihmeen hyvä tasapaino. Eikä tuota rohkeuttakaan liiemmin puuttunut!
Joka lyylin vapaa tyyli myös murtsikassa:
Lauri-Lumimies huolehti ansiokkaasti seurueemme nuorimmaisesta, joka oli suksilla myös ekaa kertaa!
Uusien taitojen opettelu vaati veronsa, illalla väsytti niin isompia kuin pienempiäkin poikia...
Hulppeassa rantasaunassa tuli löylyteltyä ja illan päätteksi isäntäväki loihti suseja, niin kuin pojat sanoivat. Enpä ollut sellaisia aiemmin maistanut ja täytyy sanoa, että merilevälevyt tuoksuivat eksoottisilta, hmmm. akvaariokalojen sapuskalta - sanoisin :)
Hauskaa oli. Ja Mitäs Äijänkäppyrä- repliikit naurattaa yhä - kiitos Putouksen!
Reissulla tapasimme muutaman hauskan ukon:
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Käyhän blogissani ;)
VastaaPoista