On syksy. Tänä syksynä lapsukaiset ovat ilahduttaneet sienestysinnollaan. "Saalaaks me mennä siänestää tikkumetsää?" No toki olen päästänyt lapsoset sienelle, kun ovat luvanneet pysytellä näköpiirissä. Ja niin ovat tuoneet korit pullollaan karvarouskuja, herkkutatteja, haperoita ja on sieltä korista löytynyt muutama lehmäntattikin.
sunnuntai 3. lokakuuta 2010
Pienet sienestäjät retkellään
On syksy. Tänä syksynä lapsukaiset ovat ilahduttaneet sienestysinnollaan. "Saalaaks me mennä siänestää tikkumetsää?" No toki olen päästänyt lapsoset sienelle, kun ovat luvanneet pysytellä näköpiirissä. Ja niin ovat tuoneet korit pullollaan karvarouskuja, herkkutatteja, haperoita ja on sieltä korista löytynyt muutama lehmäntattikin.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Jee, you´re back! Hienostihan se veitsenheiluttelu näyttää sujuvan.
VastaaPoistaM