tiistai 22. helmikuuta 2011

Ystävänpäivän jälkeisiä aatoksia

Ystävänpäivää vietettiin viime viikolla ja sen innoittama tuli kuvattua lapsia. Vaikka usein leikkejä säestävätkin kinastelut, nahistelut ja painit - niin useimmiten kuitenkin etenkin poikien välinen side on uskomattoman luja. Yhdessä tehdään ja touhutaan ja koetaan kaikkea mahdollista arjen askareista juhlahetkiin. Velipojat untuvat lukevan toistensa ajatuksia ja jatkavat toistensa lauseita Tupu-hupu ja lupu-tyyliin.
Tähänpä sopii mainiosti kuvatekstiksi: "Rakasta veljeäsi niin kuin sieluasi, suojele häntä kuin silmäterääsi!"
Hiihtolomaviikon perinteiden mukaisesti meillä sairastetaan. Tällä kertaa ei noroviruksen kourissa vaan tuiki tavallisen virusflunssan. No jospa se siitä helpottaa, kun vitamiineja riittävästi maistellaan.Niinpä meillä on ollut lattiasulkeiset: touhuttu kaikkea mahdollista lattianrajassa, kuten kuvistakin näkyy....Suvi halusi harjoitella selkäsammakkoa.
Onnellista ja Ihanaa Ystävänpäivää - vähän myöhässä, tosin.
Jos sinulla on ystävä, tiedät että sinulla on aarre!

1 kommentti: