Virpomaankin lapsoset pääsivät. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa kaveriporukassa. Pojat kulkivat viiden velhon ryppäässä, ja pikkunoidat perässä vähän pienemmällä porukalla.
perjantai 6. huhtikuuta 2012
Sulle vitsa - mulle pitsa!
Virpomaankin lapsoset pääsivät. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa kaveriporukassa. Pojat kulkivat viiden velhon ryppäässä, ja pikkunoidat perässä vähän pienemmällä porukalla.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti