perjantai 6. huhtikuuta 2012

Sulle vitsa - mulle pitsa!

Modernit Martat kokoontuivat tänäkin vuonna värkkäämään toinen toistaan upeampia virpomisvitsoja. Lasten askarteluinto tosin laantui muutaman tekeleen jälkeen, kylään kun päästin niin pitihän sitä päästä porukalla pihalle leikkimään. Niinpä niin - sukkelasormiset Martat siis askartelivat loppuvitsat tyynesti itse, silläaikaa kun lapsoset riekkuivat ulkona. No mikäpä siinä: saihan sitä turista kuulumiset rauhassa ja suunnitella tulevia tapahtumia.

Virpomaankin lapsoset pääsivät. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa kaveriporukassa. Pojat kulkivat viiden velhon ryppäässä, ja pikkunoidat perässä vähän pienemmällä porukalla. Pienen kierroksen jälkeen suuntasimme perinteiseen tapaan tietysti Mummilaan, jossa kaksi karvaista kaveria eivät olleet moksiskaan hurjista noidista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti