
Moukan tuuria, ajattelin kun aamulla tukkaa kihartaessani mikä lie hartiapistos rävähti lapaluiden väliin ja näin ollen pään kääntäminen, käden liikuttaminen, nauraminen ja jopa hengittäminen oli tuskallista. Miten lihas voi revähtää hiuksia kihartaessa?? Ymmärtäisin kyllä, jos lihasrevähdys sattuisi voimakkaassa lihasponnistelussa urheilun yhteydessä, mutta joo - kaipa tuo hiusten kiharus voidaan sitten laskea jonkin sortin urheiluksi.
No eipä siinä mitään. Kauneudesta saa kärsiä, niinhän se menee. Mutta hiukan harmitti kun kyseessä oli tärkeä aamu:
1) Poikien Kanada-turnaus, jossa toki kiekkomaman on syytä näyttää hehkeältä sekä
2) Rukalle kaasujalkaa tämän jälkeen: L-O-M-A
Mutta onneksi Herra Mies tuli hätiin ja douppasi minulta pahimmat kivut pois: oodi kipulääkkeiden teholle!! Ja kyllähän sitä siten jo kelpaisi hymyillä kentän laidalla...

Jonkin sortin kiekkokärpänen sitä kai on päässyt puraisemaan poikiinkin. Kanadaturnauksessa hienoa peliä ja paljon intoa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti