Olen saanut elämäni ensimmäisen blogihaasteen!! Jiihaa! Kiitos ihanan Touhua ja Töminää - blogin kirjoittajan Maakan. Haasteena on nimetä viisi inhokkiruokaa, perustella ja haastaa taas viisi muuta ystävää. Tehtävä oli haastava, sillä minähän tunnetusti rakastan ruokaa ja erityisesti herkkuja!! Tässäpä minun inhokkilistani:
1. Liharuuat ylipäänsä (voiko kasvissyöjä muuta todetakaan...)
2. Kanaviillokki (ennen kasvissyöjäuraani, jänne kanapalassa sai niin voimakkaan inhotuksen, että piti kesken päivän lähteä kotiin makaamaan)
3. Hirven kieli (enoni suuri herkku, jota lapsuudessani minäkin jouduin maistamaan...)
4. Juustokökkärekeitto pohojanmaalaiseen tapaan (en kyllä yhtään ymmärrä miltä tämän keiton pitäisi oikeasti näyttää ja miltä maistua...)
5. Lasimestarin silli (pakollinen perinne äitini joulupöydässä. Onneksi olen tyytynyt vain viimevuosina purkin ulkokuoren enkä sisällön ihasteluun...)
Heitänpä haasteen eteepäin ja menköön se Mirjamille.
Ei kökkäre vaan klimppisoppaa :)Pienenä se oli mun lempparia. Itte en ookaan muksuille sitä tehnyt kuin kerran, olivat epäluuloisia.
VastaaPoistaSitten tuo mihin tulee kotijuustoa/leipäjuustoa, silläkin oli oma nimensä, oon nähnyt, maistamisesta ei takuuta, joskus tenavana.