tiistai 17. maaliskuuta 2009

Salaiset kansiot osa 2

Töihin paluussa on se ikävä puoli, että työnteko vie tuhottomasti aikaa. Voidaan miltei puhua aikavarkaasta tai aikasyöpöstä. Nettipäiväkirjan pidolle ei enää tahdo riittää aikaa, voivoi. Mutta onneksi asiaan on työpaikallani keksitty ratkaisu...

Kaikkeen sitä ihminen joutuu. Ei riitä, että pitää julkista päiväkirjaa blogin muodossa netissä. Sitäkin lähinnä omaksi ilokseen ja haluksi tallentaa ajatuksiaan, jospa vaikka omat lapset haluaisvat joskus tietää mitä Äiti ajatteli, silloin kun he itse olivat polvenkorkuisia.

Yhtenä opiskeluajan (oi niitä aikoja :-)) riemukkaista tehtävistä oli seksipäiväkirjan pitäminen. Ei siinä vielä mitään, tehtävä oli sanoisinko mielenkiintoinen ja silmiä avaava. Pysyköön se nyt kuitenkin ihan salaisena kansiona!

Nyt, palattuani töihin, minut määrätään pitämään häiriöpäiväkirjaa. Eli kuukauden ajan jokaisen työpäivän aikana pitää kirjata tarkasti ylös kaikki mikä ärsyttää ja mikä häiritsee työntekoa. Asiat pitää myös perustella, että miksi ärsyttää ja miettiä, miten asian voi korjata. Ajoittain ärsyynnyn kyllä hyvinkin helposti, joten katsotaan millaisia turinoita tuohon kirjaan kertyy! Ja mikä parasta: päiväkirjan pidosta maksetaan palkkaa!

Sain myös tällaisen hienon pystin- kiitos Maakalle! Sinäkin olet ehdottomasti pystin ansainnut!! Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen tai mielenkiintoisen sisällön johdosta. Jokainen palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin. Palkinnon saaja liittää palkinnon logon blogiinsa. Palkinnon saaja julkaisee säännöt omassa blogissa. Palkinto laitetaan eteenpäin viidelle blogille ja niiden kirjoittajille.


Itse ojennan palkinnon Mirjamille!

2 kommenttia:

  1. Kuinkahan usein pomon voi merkitä häiriötekijäksi?! :D

    VastaaPoista
  2. Oi mikä pysti! Palaan tähän pikapuoliin... Ja ruokakammotuksiin kans. Hullu viikko :/

    M

    VastaaPoista