Saman totesin minäkin, kun lueskelin paikallislehteä. Se oli pullollaan kaikenmaailman kursseja, liikuntaa ja harrasteita, joihin kaivataan uusia immeisiä. Selvä syksyn merkki - yhyy!
Mutta mutta - tahtoisin mukaan niihin kaikkiin! Kansalaisopistossa olisi Joulupajaa, huonekalujen entisöintikurssia, digikuvausta, sisustuskurssia, pajutöitä ja haa - yksinlaulua! Kovasti kiinnostaisi latinotanssit ja lavatanssit, mutta myös uimatekniikkatreenit. Issikkavaelluksia, muokkausjumppaa - voi sentään, mikä valinnan vaikeus.
Saahan sitä haaveilla ylenmääräisestä vapaasta ajasta, jolloin saisi toteuttaa itseään ja unelmiaan. Synkeää, synkeää - tosiasiassa yhtään ylimääräistä vapaata aikaa ei ole tulevana syksynä. Kohta alkaa uusi koulu töiden ohessa, joten tiedossa on lukemista, tehtäviä, verkkokursseja ynnämuuta mielenkiintoista "ajantappajaa."
Pöh.
Mutta katsokaapas, mikä nousi pihallemme. Ahkeria pikkuapulaisia riitti!
Nyt pikkuinen mökki on enää sisäsisustusta vaille valmis! Avajaisissa pojat aikovat pitää oman "pihakirppiksen" mökissään...
Pitäisköhän munkin keksiä itselle joku kurssi! Vähän omaa aikaa tarvitsis ja sai rauhas vaikka ommella! Hyvä kun muistuttelit.:) Toisaalta mä en tykkää aikatauluista :( ja aina tulee kiire iltaruuan kanssa... mmh
VastaaPoistaKomea leikkimökki :)