maanantai 8. elokuuta 2011

Sisko sisko sisko....

... sä olet kyllä minun makuuni.... Ihana edesmenneen Sirkesalon biisi!

Tapahtui viikonloppuna:

"Äitiiii..... puuuuhkimaan!"
"Tullaan tullaan..."
"Äitiii, miks et sä puutanu isilta toistaki siämentä??"
" ? Ai jaa - mite sä ny niin aattelet??"
"uhuuuu - mäki oisi halunnu tuttokaksose.... ku pojilla on pojat mut mulla ei oo uhtaan tuttokaksosta, uhuuuu...."

Voi pientä suloista Suvia... Olisi varmaan pitänyt pyytää (ja uskokaa tai älkää, salaa toivoinkin toisia kaksosia)! Ystävän kaipuu on suuri ja voi miten onnensa kukkuloilla Neiti on, jos joku tyttöihminen on leikkimässä. Isosiskokin olisi tosi kova juttu. Sellaista onkin sitten vähän hankalampi tässä vaiheessa pyytää.

Pientä siskolievitystä antoi onneksi viimeviikkona serkkutyttö, joka vietti pari kesäpäivää kanssamme!Niin - siskot, veljet, serkut ja pikkuserkut ovat kaikki rakkaita. Mitä kaikkea onkaan touhuttu lapsesta saakka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti