Muumiokin heräsi eloon ja pelotteli Kauhukartanon asukkeja monta päivää ennen hoo-hetkeä.
Neiti Nokkonen häätämässä vampyyrilepakoita ulos talosta!
Lepakko-collection made by Ossi ja Eero.
Kyöpelivuoren Noitanaiset tulivat pitämään hämähäkkijoukolle jöötä.
Hämähäkkejä ja kärpäsiä on ihan omastakin takaa, mutta kyllä niitä iltasilla muutama vielä askarreltiin lisääkin. Sillä seurauksella, että Neiti Nokkonen käytti saksia oikein voimalla ja nappasi syvän viillon saksilla pikkurilliinsä. Meinasi tulla nakkisormia ihan Neidiltä itseltään. Ei siinä auttanut kun käydä ihmetohtorin vastaanotolla hakemassa muutama ommel pahasti vuotavaan haavaan.
Kurpitsa-aarre piilotettiin pihalle, jonne kauhukartanon oppilaskokelaat saivat lähteä aarretta etsimään. Pilkkopimeään taskulamppujen kanssa. Löytyihän haamutikkarit lopulta!
Portaikkoon värkättiin vielä kauhukäytävä, jota koristi aaveet ja kurpitsapäät. Yläkerassa oli sitten haamudisko ja peliluola. Sinne pääsi, kun oli suorittanut pelkokerroin-tehtävän: taikakivi piti löytää ämpäristä, joka oli täynnä matoja ja toukkia.
Sitten hurrrjan pelottavaa pukuloistoa:
Ja vauhtia piisasi. Illan saldo: Ihmissudelta irtosi hammas ja hämähäkkityttö sai vatsataudin.
Oli kyllä todella hauska ja leppoisa ilta. PIenikokoisemmat kammotukset touhusivat yläkerrassa ja isommat kummajaiset saivat rupatella rauhassa ja nautiskella myrkkyjuomiaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti