Haudoilla käytiin, tietysti, kuten kaikkina Jouluina aimminkin. Ja sitten alkoi odotus - lapsilla ja vähän myös Äidillä.
Ja Mauri Pitkäkuonolla.
Milloin se Pukki tulee? Onko se Se Oikea Pukki?
Tulihan se lopulta. Akateemisen vartin myöhässä. kuten asiaan kuuluu. Pakettiautolla tietenkin, milläs muulla autolla niitä Paketteja voikaan kuskata. Oho, meinasi tulla väärästä portista. Onneksi tajusi toisen. Ja Pukki kertoi isoveljestään, jonka kanssa kantoivat pikkupoikina kaksi karitsavauvaa puolentoistakilometrin päästä naapurista kotiinsa. Ja muistutti hoitamaan omia elukoitamme hyvin. Suvi Suloisuus esitti Pukille muutaman voimisteluliikkeen, kuten niskahartiaseisonta, vaaka, piruettihyppy ja balettiseisonta.
Ossi kaivaa Pukin kanssa säkkiä. Löytyihän sieltä: kauko-ohjattava ralliauto Ossille ja formula-auto Eerolle. Suville barbinvaatteita ja kaikille yhteiseksi Singstar-laulupeli.
Kyllä oli mukavaa tavata jälleen Joulupukki ja kutsu kävi ensi vuodelle uudestaan. Hyvää Joulua blogini lukijoille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti