Hiljaiseksi vetää. Kovin on ollut synkeä päivä, vaikka aurinko on kuinka yrittänyt välkähdellä. Ikävä tragedia on ollut ajatuksissa koko päivän ja sen kauheus, ettei oikein edes uskalla ajatella.
Suru ja murhe on suuri kaikkien osallisten puolesta. Sydän vähän pelokas, mutta toiveikas. Rukous läsnä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti