sunnuntai 27. huhtikuuta 2008

Satu meni saunaan - laittoi laukun naulaan

Vietimme lauantaina tyttöjen saunailtaa - radan toisella puolen. Kyllä oli ruhtinaallista istua upouuden karhean raikkaan saunan lauteille ja viskellä vesiä kihisevän puukiukaan koloisille kiville. Kaiken kruunasi kiireettömyys ja huoleton jutustelu jalkaraspeista, itseruskettavista, kasvihuoneista ja ruuan laitosta. Vähän väliä juttu kuitenkin kääntyi lapsiin, uhmaan ja vauvoihin. Vähän väliä.

Vähän on erilaiset puheenaiheet kuin kymmenen vuotta sitten. Tai viisikin.

Elämä on onnellisesti keikahtanut nuorten rouvien järkevämmälle puolelle. Ehkä tyttöjen iltamat pitäisi nimetä uudelleen vaikka rouvien riennoiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti