Kulunut viikonvaihde sai mieleni pirteäksi - monestakin syystä:
Koin suurta haikeutta ainakin vähäksi aikaa viimeisessä tuplamammatapaamisissa. Niin monia erityisiä sielunkumppaneita olen vertaisryhmästä saanut ja nyt jatkuu elämäni työn syövereissä. Niinpä tapaamisen loppumetreillä sydäntäni suuresti sykähdytti pyyntö kummiuteen! Mikäpä ettei, mikäpä ettei - yhteydenpito hyvään ystäväperheeseen olisi näin taattu ja suloisen tyttölapsen kummeiksi pääsy suuri kunnia-asia!
Sattuipa myös Tono-Tyttöjen pikkujoulut, joihin osallistui ryhmän arvovaltaiset jäsenet vuosien takaa. Enemmistö leideistä oli edelleen lukiomitoissa (osa ei) - mutta hehkeitä leidejä joka iikka! Kuulumiset päivitettiin vuoden osalta ja taas tuntui, ettei kukaan olisi pois ollutkaan!
Viikonlopun kruunasi leppoisat glögikestitykset Monni-kummien ja Vankila-kummien kanssa. Lapsilla riitti rientoa ja leikkitovereita ja juttua pitkäksi aikaa. Mutakakku maistui ja rokkitähden elkeitä harjoitellaan vielä pitkään :-)
Tule Joulu Kultainen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti