lauantai 23. toukokuuta 2009

Juhlahumua


Pienen pienestä Suvi-suloisesta on kehkeytynyt IIISO tyttö. Ja Neitihän tietää mitä haluaa ja varsinkin mitä EI halua, eikä ole vaikea kuvitella keneltä on perinyt lujan luonteensa.

Aamupalaksi Neiti haluaa kalakeittoa.

Päälle ei rimpsumekko tai ylipäänsä mikään mekko kelpaa ilman tahtojen taistoa. (mieluiten joku hämähäkki tai pääkallokuvioinen paita. Ja tyttöjen uikkareita ei, vaan poikien kalsarit käyvät uimapuvusta.)

Neiti tahtoo piirtää. Mihin tahansa muualle paitsi paperiin.

ja kaiken kukkuraksi Neiti on IIISIIN tyttö. Aamuisin kelpaa vain Iskän kainalo, Iskän syli ja Iskä pesemään hampaita.

Äiti alkaa olla vähän mustis ;-)

Mutta tällä upealla tulppaanilla Äiti tahtoo toivottaa rakkaalle tyttärelleni vielä kerran onnea!!

1 kommentti:

  1. Suvi on huikea tyyppi :)

    Kallio tiedustelee vienosti uusia blogipäivityksiä...

    VastaaPoista