torstai 21. toukokuuta 2009

Kasvishuone

SE minkä vuoksi vuosi sitten Hullu Puutarhuri heitteli kärrynpyöriä, on vihdoin valmis!! Erinäisten perustuspohdintojen jälkeen kasvishuone nousi komeuksiinsa miltei viikossa ja tänään Puutarhuri pääsi istuttamaan sinne lahjatomaattinsa sekä muutaman omakasvattinsa Ildin. Kasvishuoneesta tuli kerrassaan hieno.



Pihapuuhia ja suunnitelmia ei voi koskaan olla liikaa. Samalla tohinalla Herra Mies pisti hiekkalaatikon uusiksi ja vanhat, mutta käyttökelpoiset parrut saivat uuden tehtävän ojan ylittävän sillan tukipilareina.

Tänään Puutarhuri on vastustanut himoaan piipahtaa paikallisessa puutarhassa. Ostoslistalla olisi pelkästään perusorvokkeja ja pari pelargoniaa. Pahus kun palkkapäivä on vasta huomenna.



Herneet on kylvetty ja loput siemenet ripoteltu penkkeihin. Jännityksellä voi Puutarhuri odotella, mitä mistäkin nousee.

1 kommentti:

  1. Upea kuva ja kuvakulma alimmassa kuvassa!
    Hienot kivipengerrykset =)
    Nyt alkaa puutarhurin kausi :)

    VastaaPoista