Pihapuuhia ja suunnitelmia ei voi koskaan olla liikaa. Samalla tohinalla Herra Mies pisti hiekkalaatikon uusiksi ja vanhat, mutta käyttökelpoiset parrut saivat uuden tehtävän ojan ylittävän sillan tukipilareina.
Tänään Puutarhuri on vastustanut himoaan piipahtaa paikallisessa puutarhassa. Ostoslistalla olisi pelkästään perusorvokkeja ja pari pelargoniaa. Pahus kun palkkapäivä on vasta huomenna.
Herneet on kylvetty ja loput siemenet ripoteltu penkkeihin. Jännityksellä voi Puutarhuri odotella, mitä mistäkin nousee.
Upea kuva ja kuvakulma alimmassa kuvassa!
VastaaPoistaHienot kivipengerrykset =)
Nyt alkaa puutarhurin kausi :)