keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Toukokuu on juhlakuu!


Olen tänään 33-vee. Syntynyt 13 päivä, onnennumeroni! Kovasti olen miettinyt, mitä olen elämältäni saanut ja kovasti tyytyväinen olen kaikkiin sen antimiin.

Ympärillä on kolme riemastuttavaa lasta, Herra Mies kaiken takana. Toiveitteni talo luonnon helmassa, tutussa lapsuusmaisemissa. Läheiset ihmiset jokapäiväisessä elämässä, tunne että välitetään. Puutarha kukkaloistossaan. Työasiat mallillaan.

En tiedä missä olisin, jos en eräänä viikonvaihteena olisi suunnannut Porvooseen ja tavannut Herra Miestä. Onnekseni niin kävi.

Pikkuiset poikasemme ihanimmassa iässä. Laulaa lutkauttivat Paajo Onneaa Vaa ja kapsahtivat Äitikultansa kaulaan. Neiti Nokkosesta on puhjennut todellinen Ruusunen. Iloisena puhua pulputtaa koko ajan ja kaiken aikaa.

Jotenkin tähän onnen tunteeseen, sopii Kari Tapion laulu: "Mä elämältä kaiken sain..."

4 kommenttia: