lauantai 16. toukokuuta 2009

Aamuvirkun bongauksia

Tämä sunnuntaiaamu alkoi mukavasti. Ikkunantakana pelargoniamppelissa istua jökötti pienen pieni terhakka peukaloinen. Tämä on uusi tuttavuus runsaslajisessa pihapiirissämme! Kirjosieppo- ja västäräkki pariskunnat ovat myös palanneet etelästä ja yhä kesymmäksi muuttunut palokärkikomistus pitää reviiristään huolta ahkeralla rummutuksellaan.

Hetken päästä mies bongasi kiikareillaan jänöjussin popsivan mansikkamaalla Polkaa ja sitä sitten ihmettelimme koko perheen voimin ruudun takaa.

Olen myös saanut Maakalta tunnustuksen blogistani:


Mukava on saada palautetta ja itsekin voisin samoin sanoin lähettää terveiset takaisin! Lähetän nyt yleisellä tasolla kaikille lukijoille timanttitervehdykset! Erityistervehdys toiselle puolelle maapalloa rakkaalle ystävälleni ja kiitokset kortistasi!

Hyvä on päivää jatkaa kakkupohjia leipoessa ja ihana päästä rentoutumaan kirppiskierrokselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti