maanantai 31. maaliskuuta 2008

Tärkein unohtui...

..... Neiti Nokkonen oppi viikonloppuna kävelemään kahdella jalalla! Ikää on 10kk ja viikko! Nyt mennä jolkottaa levein haara-askelin Isojen Veljien vanavedessä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti