Tapasin tänään kahdeksasluokkalaisia miltei liukuhihnalla. Olin kärpäsenä katossa ja huomioni kiinnittyi seuraaviin seikkoihin:
-yksi painoi 92kg
-toinen tuskin puoltakaan siitä
-jokaisella pojalla farkut roikkuivat löysästi puolitangossa, muutamalla reippaammalla lantionkeikautuksella olisivat valahtaneet nilkkoihin välittömästi
-yhdelläkään ei ollut mitään kysyttävää
-3 aikoi lukioon, yksi amistoon
-kukaan ei tiennyt monesko päivä oli
-lähtiessään mutisivat moin, yksikään ei kiittänyt
Oi Suomen nuoret! Teissä on tulevaisuus!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti