lauantai 10. tammikuuta 2009

Kassi-Alma ostoksilla


Pitkän paussin jälkeen pistäydyin eilen kahdella kirpparilla. Kannatti, saalis oli hyvä! Tässä parhaimmat palat:


Pertti Palmrothin nahka-avokkaat. Käytetty tuskin lainkaan, pehmeää nahkaa joustavalla takaremmillä ja juuri oikeaa kokoa. Hinta 5e.





Vähän isompi farkkulaukku. Kuin uusi ja 0,50e.

Pieni nahkainen laukku, juuri sopivan iso, jotta tärkeimmät tykötarpeet mahtuu matkaan. Kuin uusi ja 3e.

Lisäksi vinopino Neiti Nokkoselle sopivia vaattehia hinnat 0,30e ja 2e välillä. Ja suloiset enkelityynyliinat lapsosille alkuperäispakkauksissaan yht 6e. Joten loistoreissu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti