lauantai 25. heinäkuuta 2009

siihen se tulee...



... nimittäin leikkimökki. Herra Mies kaatoi kymmenkunta mojovaa kuusta ja samalla kukkulapenkkini tulevat saamaan runsain mitoin enemmän valoa kuin aiemmin. Tuo "kolo" puupinon vieressä on tulevan leikkimökin paikka. Pohja odottaa vielä traktoria tasaamaan maan ja sittenhän tykötarpeet raksalle jo saapuvatkin - ja hauskin homma voi alkaa!

Tämä kaveri puolestaan odottaa kovasti uutta majapaikkaa. Ja näitä meillä vilisee mielin määrin!


Kesäsateen raikkaana kurkkuyrtti!

Iloisia heinäkuun päiviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti