sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Uudistuksia Pöntön päälle!



Kylläpä pidän siitä kovasti. Meinasi joutua vanhempieni vessaremontin jälkeen autotallin seinustaan, mutta onneksi Äiti keksi tarjota hyllykköä minulle. Isipappa oli sopivasti maalannut sen ja voi että - siitä tuli kertakaikkiaan sievä!

Suloiset ruusupeltipurkit sain Joulupukilta (nekin kuulemma kirpparilöytöjä) ja keskellä uusin löytöni kirpparilta. Ihana kello 2e. Herra Mies meinasi vaan, että nyt tulee paineita vessareissuille. Ettei mene yliaikaa...



Olen yhä enemmän alkanut pitää kaikesta vanhasta. Siksipä olen huisin onnellinen siitä, että Herra Mies äsken hioi ja maalasi kierrätyskeskuksesta löytämäni pikkupöydän. Lastenhuoneeseen. Nykyinen kärsineempi pöytä kaipaa sekin hiukan uudistusta, mutta löytänee majapaikkansa tulevasta leikkimökistään.

Hyvä päivä ollut ja neljän viikon loma vasta aluillaan!

1 kommentti: