keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Eräät erityisen rakkaat Popot

Toiset kengät ovat rakkaampia kuin toiset. Nämä ovat yli kolmenkymmenen vuoden takaa ja kulkeneet ainakin omissa ja pikkusisareni koivissa joskus leikki-ikäisenä.

Kun sitten perheesemme syntyi prinsessa, taikoi Äitini jostakin kätköistään nämä ihanat popoaarteet esiin.Oih ja voih! Jälleennäkemisen riemu oli sanoinkuvaamaton! Voi vain ihailla taannoisten suutareiden valmistamia laatukenkiä. Vähän on nahka kärjistä kulunut ja nauhat rispautunet. Toista se on nykykenkien laatu, kun hajoavat käsiin pahimmillaan muutamassa kuukaudessa. Neiti Nokkonen rakastaa myöskin näitä hienoja perintökenkiään.
Jälleen kerran totean, että kaikkea ei kannata heittää pois....

1 kommentti:

  1. Ihanat tossukat! Sievät kuin mitkä. Muutenkin tänne oli taas putkahtanut kivoja juttuja - pitää käydä jatkossa ahkerammin kurkkimassa :)

    VastaaPoista