torstai 14. huhtikuuta 2011
Varhaisia virpojia!
Tänä vuonna Kyöpelivuoren koirat, kissat ja velhot olivat sattuneesta syystä varhain liikenteessä.
Velipojille oli erityisen tärkeää, että virpomisrekvisiitta ei ollut liian akkamainen, ja siksi Eero tahtoi maalauttaa itselleen sänkiparran ja kunnon viikset. Pirteän keltainen pikkukukallinen kuosipaita on Iso-Mummon peruja ja velhohattu löytyi viimekeväänä Prisman poistokorista.
Ossin asu on peräisin myöskin Iso-Mummon vaatekaapista. Sininen Täti Monika-hattu on mukavan lämmin ja retrokuosinen paita on puolestaan sopivan vilpoinen, sifonkihuivi lienee jostakin eläkeläisten pakettimatkalta. Kettunaamari on peräisin pikkusiskoltani, joka toi sen aikoinaan Suville tuliaiseksi joltakin maailmanvalloitusmatkaltaan.
Suvin komea karvarevohka on peräisin omasta lapsuudestani. Luulisin, että materiaali on aitoa kania. Eipä korvia palella tämän hatun alla. Kaniessu on Mummin tekemä ja raidallinen villahaalari on Joonaksen vanha.
Tässä sitä ollaankin sitten tositoimissa. Ja kyllä kannatti: reippaat virpojat saivat kyllä suut makiaksi!
Ihanaa ja iloista pääsiäisenaikaa kaikille lukijoille!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti