
... ja yhtä varmasti kuin joutsen pari saapuu jokavuosi järvelle, lähdemme mekin korkkaamaan mökkiä kesäkuntoon. Sattuipa sopivasti keväinen päivä ja eipä ihme, että Kesiskin näytti niin satumaiselta!

Lapsoset pääsivät katiskoja nostamaan Jaskan kanssa ja tulihan sitä saalista, niin että pääsivät VeliPojat taasen puukoillansa perkaamaan.

Rannat olivat jo sulia, mutta muutoin jäät odotelivat vielä lähtöä.

Nurtsikaan ei vielä liiemmin vihertänyt, eipä mittään, pelikentäksi kelpasi kyllä.

Eräs karvakuono se jaksaa aina kummastuttaa: Maurinkoinen ja päivä aurinkoinen. Siellä, missä pläntti lämmintä, siellä retkottaa eräs auringonpalvoja.

Arvaatteko kuka?!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti